Winkelmand
Onze winkels

Klantenservice

Klantenservice
Telefoonnummer:
E-mailadres: klantenservice@factif.nl

Retourneren

Bedenktijd/zichttermijn

U heeft een wettelijke zichttermijn van veertien werkdagen, ingaande de dag na ontvangst van uw bestelling. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingsrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen te retourneren, dit geldt ook voor artikelen die zijn afgeprijsd.

U dient tijdens de zichttermijn zorgvuldig om te gaan met het artikel en slechts in die mate te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u de schoenen wenst te behouden.

Retourneren

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, kunt u het bestelde artikel met alle geleverde toebehoren, het liefst in de originele verpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) aan ons te retourneren. U kunt het artikel zonder opgave van reden retourneren. Er zijn twee mogelijkheden om een product te retourneren:

Retourneren in onze winkel: U kunt een bestelling eenvoudig retourneren in onze winkel. Wij verzoeken u het pakket met een ingevuld retourformulier af te geven in onze winkel. Wij zullen het aankoopbedrag aan u terugbetalen bank, op het rekeningnummer waarmee op heeft betaald.

Retourneren per post: U stuurt het pakket eenvoudig retour door het retourformulier in te vullen en de bijgeleverde sticker met het retouradres op het pakket te plakken. Het pakket dient u naar PostNL te brengen. De retourkosten van € 6,95 zijn voor de klant.

Onderstaand het retouradres:
[klantnaam]
[klantadres]
[klantdata]

Terugbetaling

Wij zullen het aankoopbedrag en de eventuele bezorgkosten, oftewel de kosten die u heeft gemaakt om het pakket bij u te laten bezorgen binnen 5 werkdagen aan u terugbetalen op de rekening waarmee u heeft betaald. Het terug betalen van de bezorgkosten, geldt alleen als u de hele bestelling terugstuurt. Als u 2 artikelen bestelt, er 1 houdt en 1 terugstuurt, betalen wij de bezorgkosten niet terug. De retourkosten van € 6,95 zijn voor de klant.

Klachtenprocedure

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het misschien gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Wij raden aan om contact met ons op te nemen.

Indien u een klacht heeft over een artikel dat u via onze website gekocht heeft, dient u hiervan een digitale foto te maken en deze op te sturen naar [klantemail] onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto(\'s) proberen te beoordelen en u hierover contacteren. Mochten wij er op deze manier niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel (kosteloos) naar ons op te sturen. Zodra wij de klacht binnenkrijgen zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de oplossing met u te bespreken.

Cookies.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om je gebruikservaring te verbeteren. Met functionele cookies zorgen we dat de website goed werkt. Daarnaast gebruiken wij samen met [partners] analytische en marketingcookies om jouw gedrag anoniem te analyseren, gepersonaliseerde content te tonen en relevante advertenties aan te bieden. Je kunt zelf bepalen welke cookies je accepteert. Klik op 'Accepteren' voor alle cookies, of kies 'Instellingen' om je voorkeuren aan te passen. Wil je alleen noodzakelijke cookies? Kies dan 'Weigeren'. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Je kunt op elk moment je instellingen wijzigingen door op de link te klikken onder aan de pagina.
Noodzakelijke cookies
Personalisatie cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Cookies